söndag 17 april 2011

Min dotter Jag älskar dej så mycket 17 april 2011

Är det något som jag har lyckats bra med så är det att få en
så helt underbar dotter.Hon är allt jag kan någonsin önska  mig.
Men tiden går fort.Felicia föddes en solig september dag för snart 12 år sedan...

Den dagen jag har fött min dotter så vart jag så lycklig, jag vet inte om
det var någon högre makt som var där med mig i förlossningsrummet på Danderyds sjukhus men det kändes så fantastiskt.Jag hade fått en alldelesegen liten tjej,vilken bedrift! Felicia min ängel, min sötnos :)

Så  gick det till när  fick Felicia sitt namn av mej.Felicia betyder "Den som ska bli lycklig" :) Mamma blev lycklig och då ville jag ge min dotter en gåva tillbaka :)

Felicia mamma älskar dej för alltid <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar